Friday, December 1, 2006

Initial Conversation


Hey there ya all!


Ok..this will be the first official post that I'm making...

No, I'm not in Germany yet, but it's getting pretty damn close, so I'll keep you posted


Here is a pic of my New York trip though


Enjoy!

3 comments:

Rampies said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Rampies said...

Jy lyk net te pis cool in NY!!! Zein lijken te donders kzoud...of so iets in flaems/duits/nederlands/spanglish

Unknown said...

HEY OU DUITSER... Ha ha

Die foto's lyk rerig cool, maar DOOD. Is daar darm diere daar??? Nie dat dit sal saak maak nie. Why I just said that I Don't know...

Lekker RAINER!!! Don't worry TYD VLIEG... of is dit voels wat vlieg, any way... is bitji babelas vandag. KOP DINK NIE LEKKER NIE.

CHEERZ

(Ek hoop daars darm nog 'n foto van jou "close" friend... wat jy dalk netnog nie gepost het op die site nie????) Ha ha